16 Mayıs 2012 Çarşamba

Türkiye'nin ilk sualtı fotoğraf sergisi Gölcük'te açıldı: vaaaaay :)

Merhabalar,
Lokum Londra'dan bildiriyor'dan sonra şimdi de sualtı işlerine el attım :) Haberi gazetede görünce "Aaaa ne güzel bir şeymiş bu" deyip paylaşmak istedim.. Sualtı fotoğrafçılığı, sualtı fotoğraf sergisi vs.. şimdilik bana uzak kavramlar.. "kediler sudan hoşlanmaz" deyişi tamamen yalan olmasa da "az hoşlanırız, uzaktan sevişiriz" de diyebiliriz :)

foto kaynak: Radikal

"Türkiye’de ik kez sualtında bir sergi açıldı. Engelsiz Deniz Projesi kapsamında Gölcük Değirmendere’de sergilenen fotoğraflar, 1999 depreminde sular altında kalan çınar ağaçlarına asıldı. Serginin son günü 16 Mayıs. Gölcük Engelliler Derneği ve Gölcük Fotoğraf ve Sinema Sanatçıları Derneği tarafından yurt geneline yönelik yapılan ‘Pozitif imaj içerikli fotoğraf yarışması’na katılan 350 fotoğraf arasından 40 fotoğraf seçildi. Vinil üzerine baskı yapılan fotoğraflar milli yüzücüler tarafından sualtına indirildi. Değirmendere Sualtı Topluluğu (DESSAT) tarafından hazırlanan ‘Engelsiz Deniz Projesi’nin en önemli etkinliği Değirmendere’de gerçekleştirildi. Vinil baskı üzerine basılan fotoğraflar, 1999 depreminde sualtında kalan asırlık çınar ağaçlarının dallarına asıldı." demiş Serkan Ocak Radikal'de...

Serginin bugün son günüymüş.. Çok fazla görsele rastlayamadım internette, olanlar da sadece su üstünde yapılan kara konuşmalarına aitti, sevmedim.. 
Ben de size kocaman bir sürprizle :) sualtı fotoğraflarından sevdiğim birkaç seçki koydum :)








Pozitif imaj içerik deyince bıyığıma takılanlar;








İşte böyle :) Mutlu günler herkese :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder