19 Mayıs 2012 Cumartesi

DİNOZORLARIN KRALLIĞI'NI KAÇIMAYIIIIN :)

Bir varmış, bir yokmuş :) biz dünya denilen gezegene "düşmeden" çook önce başka kardeşlerimiz bu gezegende fink atıyormuş... bu kardeşlerimizin boyutu bizden azcık büyükmüş..ama olsun, dişleri de daha keskinmiş..ama olsun, bize finlandiyadan üfleseler en yakın avustralyadan çıkarmış diyorlar.. ama olsun :) işte böyle boş boş dedikodu yapmayalım diye ntv bu akşam bir belgesel yayınlayacak hem de saat 9da,akşam.. mutlu seyirler, bu heyecana en iyi az yağlı kendinden tuzlu patlamış mısır gider..




içecek de ben şimdi söylemiim, kedi olunca "süt" istersin derler beni deli ederler :P

En sevdiğim dinazor: DENVER :) (Kaynak:itü sözlük.com)


detay bilgi için ahanda buraya bir tık please
keyifli seyirleeeer:) 
izleyenler azcık yorum yazsın yahuuuuu :P

4 yorum:

  1. İzleyemedim. Torrent yada linkini bulup indirmek lazım.

    YanıtlaSil
  2. Haftaya devamı da varmış...Bu arada izleyemeyenlerin çoook şey kaçırdığını düşünüyorum ama illa ki telafisi var,ancak nerede onu bilmiyorum... :)

    YanıtlaSil
  3. valla dinazorlar ürkütücü oluyor, bence denver'ı yeniden izlemek daha keyifli.:)

    YanıtlaSil
  4. aslında doğru diyorsun da ekranda saçma sapan çizgi filmlerden "denver the last daynazor"a fırsat kalmıyor belli ki .. :(

    YanıtlaSil