7 Mayıs 2012 Pazartesi

OKUNASI KİTAP KUMKURDU'NA KAVUŞTUM :)

İlla okuduğum ve bitirdiğim kitapları paylaşacağım diye bir şey yok sanırım...Uzuuuuuuun zamandır okumak istediğim kitap sonunda bizim evin de yolunu buldu :) 3 kitap da evde şu an... 


İlk kitabın adı: Kumkurdu.. İkinci kitap: Daha Fazla Kumkurdu.. Üçüncü kitap: Daha da fazla kumkurdu... Bu sabah itibariyle zannedersin beni kavruk sıcakta aylarca bırakmışlar da sonra biri birden önüme su kasesi koymuş :) ya da öyle bir şey.. kitaba sonunda kavuşma mutluluğu böyle bir şey olsa gerek :) çok fazla bir şey yazamadım tabii buraya duygularımdan başka..bir de ayıp olmasın yazarından bahsedeyim; "asa lind"... işte bu kadar :)


Kitapları ne zaman bitiririm bilmiyorum ama buraya yorum yazıp "işte buuuuu" diyceğimi biliyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder