22 Mayıs 2012 Salı

Ersin Karabulut: 2011 En İyi Mizah Çizgi Roman Çizeri seçilmiş, ooooleeeeey :)

Ersin Karabulut adıyla tanışalı çoook olmuştu ki ara verdim hem de pattt!!  diye hatta zınk!!!!!  diye :) ki o sıralar yanlış olmasın "sandık içi" adı altında "penguen" dergisindeydi... bu arada tipi de şöyleydi:

ersin karabulut ve burnu
değişik bir çizgisi ve anlatımı vardı bana göre,evdekilerin dergiyi almasını gözlerimi kocaman yapıp bekliyordum unutup da almazlarsa  kapıya yönelip onları tehdit ediyordum "bak kaçarım evden haa" gibilerden ama hoş onlar bunu sadece "şımarıklık" olarak adlandırıp başımı okşayıp pışpışlayıp yolluyorlardı odaya..Neyse çok uzatmayayım sonra eve gelmez oldu bu dergi,sonra "uykusuz" dergisi çıktı falan.. ara verdikçe ben de unuttum bu abiyi açıkçası;


şuna benzer çizgileri vardı;

bir de bu;


şimdiki löşesinin adı; "amatör" diye biliyorum..nerden biliyorum çünkü okuyorum arada da kokluyorum :)
işte bu abi ntvmsnbc.com'un haberine göre Çizgi Roman Okurları Platformu tarafından düzenlenen Çizgi Roman Ödülleri'nde "En İyi Mizah Çizgi Roman Çizeri" seçilmiş,hmmmmm :) Hoooleeeey :)


Neden bilmiyorum bu sevincim..
Ersin abiyle bir akrabalık da yok halbuki ama "aaa ben de beğeniyordum bu çocuğu" demek de egomun bir taraflarını şişiriyormuş, hadi hayırlısı :)

Not: Yazıklarımda isim cisim karışıklığı olabilir, doğrusunu bilen yazsın bilmeyen ahkam kessin hadi bakalım hodri meydan :P

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder