29 Mayıs 2012 Salı

İlk Sergi, İlk Heyecan, Hem de çok Eda'lı :)

Nerelere gittim nerelere :)
İşte buraya:



"Hoş Bulduuuuuk" dedim ve girdim içeri yavaaaşça :)
Bu karma sergiye katılanlardan bazılarını da kokladım, eh pek fena kokmuyorlardı..
İlk sergi,ilk heyecanı olanlardan bazılarıyla da tanıştım..
Bunlardan biri de Eda idi;


Resimlerinden serginin gözdesi;(isimleri ben ekledim, orijinalinde bu yazılar tabii ki yok :)


Ve ayrıca;

Veeeee;


Kendisini tebbrik eder,başarılarının devamını dileriiiiiiim :)
Bu arada sergi şöyle bir şeydi;


İsimlerini bilmediğim ama hoşuma giden diğer fotolar;


diğeri de;


İşte böyleeee...
Bu sergiyi bizlerle buluşturan herkese teşekkürler, hocalarına da saygılar :)
Aaa unutmadan, biri bana da süpriz bir resim yapmış diye duyduuuuum, hadi bakalııımmmm :)
- Lokumun renkli paleti :P

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder