14 Mayıs 2012 Pazartesi

Adalar'daki Arkadaşım Sevgili Marşmelov :)


Marşmelov :)


Seninle arkadaşlığımız çoooook eskiye dayanmıyor ama olsun ben yine de bugün seninle bir şeyler paylaşmak istedim. Öncelikle sorayım; "Adalar nasıl?" Senin mekanın tabii oralar lafım yok hiç.. bizim buralar pek bir sıkıcı oldu bu sıralar.. ama öyle bildiğin gibi değil..biraz bilmediğin gibi ... senin keyfin yerinde diyeceğim ama mincik bir ada neticede ne kadar gezebilirsin oraları,elbet yol biter keşif durur... (martılar hiç bitmez ama yalap şalap değil mi :) bu sıralar keşfini yaptığım şeyden oldukça sıkıldım.. ancak sonra şunu düşündüm; "sıkılmayı da öğrenmen gerek lokum.." işte seninle bugün paylaşmak istediğim konu buydu; sıkılma hakkı..... daha ufacıkken belki daha kolaydı ama şimdi keşiflerimden sıkılmak beni de sıkıyor..sen anladın bence beni :) 
Sevgili Marşmelov, şimdilik adaların tadını çıkar, benim denizime de az kaldı hissediyorum :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder