20 Kasım 2012 Salı

Kitap Fuarı'ndan Taze Gelmeler :)

İstanbul, sadece kedileriyle bitmemiş anlaşılan.. Kitap fuarı vardı .. Gidilmiş, gezilmiş, fotoğraflanmış, payıma çeşitli imzalar düşmüş.. Çilli bu kez beni yanılttı ve sevdiğim yazar/çizerlerle beni tanıştırma fırsatını kaçırmadı, hayret :)




FERİDUN ORAL :)

AYTÜL AKAL VE BİR SÜRPRİZ 


AYŞE İNAN ALİCAN :)


BDK-YILDIRAY KARAKİYA-ŞUŞU VE ÜÇTEKERİ

MAVİSEL YENER :)
UYKUSUZ HER GECE :)




GÜLTEN DAYIOĞLU :)
Fuar bitti, eve dönüldü, tabii ki önce ellere baktım, ne kadar ganimet toplanmış diye.. İşte ganimetler :











Canım Ayşeciğim nasıl da beni düşünür, hemen oraya beni çizmiş.. Sağolasın.. Bu arada "Üç Kedi Bir Dilek" kitabını evde unutan ve sana imzalatamayan Çilli'ye gıcığım hala geçmedi.. Bir de Çilli'ye "benim yerime de sevin" değil mi, yanlışlıkla da olsa "benim yerime de mıncırın" demiş olamazsın, hani bu mıncırmanın karşılığı Çilli'ye attığım pati boşa gitmesin,ondan sordum :)

Oooooo Semra Can da Buradaymış :)
 Her zaman çok uslu olmayabiliyorum, bakışım da bunu özetliyor galiba :)
Sonuç olarak; eve gelen ganimetlerle mutluyum, bak sen canlandıramadıysan kafanda aynen şöyleyim:

HERKESE MUTLU GÜNLER :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder