7 Kasım 2012 Çarşamba

Hoş Bir Tesadüf: Küçük Cadı Şeroks :)

Evdekilerin beni arada yalnız bırakmasından hoşnutum aslında sadece bunu çok sık yapmasınlar diye geldiklerinde duygu sömürüsü yapıyorum, e o kadar da olsun :)
Birkaç sefer uzun süreli gittiklerinde beni görmeye gelenler oldu, nasılım diye olduğunu sanmıyorum, daha çok   yumuşak tüylerimi mıncırmaya geldiklerinden şüpheleniyorum...
İşte onlardan biri kuzen T. ve kızı kuzen Ç. geçenlerde geldiklerinde tatatataaam; kitaplarını da evde unuttular, evdeki neşeli çocuk kitaplarından biri olduğunu düşünerek önce çok pas vermedim aslında ama Küçük Cadı Şeroks'un macerasında yardım çağrısına da sessiz kalamazdım heralde :)
İşte böyle hoş bir tesadüfle tanıştık Aslı Der kitaplarıyla..
Yoksa siz hala okumadınız mı :P


Foto Kaynaklar: http://alisveris.gunisigikitapligi.com/default.asp
Kitaptan: " Onların sözcükleri ve düzenli okuduğu kitaplar olmasa, kendini kaşar bir tekerleğinin önüne kadar gelmişken kapana kısılan fare kadar zavallı hissederdi."
"Her sözcüğün yalnızca sizi ve size ait olan değerli bir duyguyu ya da düşünceyi taşıdığını unutmayın..."

Sevgili Aslı Der, sana buradan sesleniyorum, neden hala Şeroks'un 3.kitabını yazmadın? Belki bazılarımızın güzel masallar okumaya eskisinden daha çok ihtiyacı vardır :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder