20 Kasım 2012 Salı

İstanbul'un Kedileri :)

İstanbul'a Çilli ve Sırık'ın gözüyle yolculuk yaptım, yani bedenim evde gevşerken ruhum İstanbul'daydı..o yüzden de burada anlatacaklarıma şaşırmayın, hem evde hem sokakta olabilirim, buna alışın :)

İstanbul ile ilgili ilk paylaşmak istediğim tabii ki kedileri, yani hem dost hem de haylaz olanları..Her birinin ismi, cismi var fotoğrafların altında yazan :)



"Yiyecek buldum mu yerim" kedisi

"Fonda deniz beni bir çeksene" kedisi

"Yolumu kaybettim" kedisi

"Sanatın yayındayım" kedisi

"Karşı penceredeki adama kıl oldum,çok pis patileyeceğim" kedisi

"Ne yapıyorum ben de bilmiyorum" kedisi

"Uykum var" kedisi 1

"Migrosun önünde buluşalım" kedisi

"Kaç saattir burdayım, beni hala bulamadılar,muhahaha" kedisi

"Burdaki eşyalarla beni de satmasalar bari" kedisi

"GİT" kedisi

"Uyumaya bile üşeniyorum" kedisi


"Bugün biraz kabarmışım" kedisi

"Arabayı sevdim" kedisi

"Vitrin benden sorulur" kedisi 1

"Dükkana girmeden bi hesap ver" kedisi

"Çok pis bakarım" kedisi 1

"Çok pis bakarım" kedisi 2

"Uykuuuum var" kedisi 2

SİZİN FAVORİNİZ HANGİSİ :)

2 yorum: