16 Kasım 2012 Cuma

Çilli'den İntikamım Çok Acı Oldu :)

Ben size evdekileri tanıştırmadım hala değil mi? Evde bir adet Çilli ve bir adet de Sırma/Sırık (saçlar sırma, boy sırık) olmak üzere toplamda 2 adet insan evladı var, Sırma eve yeni geldi ama çabuk kaynaştık.. Halbuki Çilli... O ne çillidir o :P
Dünkü fotoğrafımda da gördüğünüz üzere beni haince sakinliğimde yakalamıştı ! İşte ben de bugün ondan intikamımı inceden aldım :) Pati mi salladım peki?ya da inceden ısırık? Tabii ki hayır, biz prensesler bunu asla yapmayız.. Daha derinden vurdum ve Çilli'nin sabah işe giderken giyeceği hırkasını biraz okşadım(son zamanlarda iyice uçlarını sivrilttiğim tırnaklarımla)

Ha bir de geçen gece tamamen yanlışlıkla (! ) uyurken kafasına zıplayivermişim, aman bir çığlık bir kıyamet, saçları acımış nanenin ,pehh :)

Herkese mutlu hafta sonları :)
Çilli ve Sırma'yla maceralarımı takip edin anacım :)

Not: Yakında foto da paylaşabilirimmm ev ortamı ve evdekilerle ilgili,süpriiiiizzz !!!

2 yorum: