22 Kasım 2012 Perşembe

Çilli'den Bir Rica ve Cevabım :)

Sevgili Çilli bu ara eve nasıl yorgun geliyorsa kapıda beni görür görmez kucağına almak istiyor, öyle dinleniyormuş.. İyi peki madem dedim, sesimi çıkarmadım.. Meğerse bunun altından bir ufak "rica" çıkacakmış, nereden bileyim, insanoğlu işte, çıkarsız bir iş yapmaz :)
Çilli: Lokumcum bak biliyorum ev çok sıcak diye düşünüyorsun ve tüylerin fazla geliyor ama aslında kış geliyor biliyor musun hatta geldi bile, o tüyler sana lazım olur bak,üşürsün sonra, hani en azından yatağın üstüne, halıya dökmesen olmaz mı !! hani toplaması bazen zor oluyor da sonra seninle oynayacak vaktim kalmıyor... !!!
Benim anladığım: Prensesim,kraliçem, bu evi sana nasıl daha uygun hale getiririz diye düşünmeden yapamıyorum.. Sıcağı seveceğini düşünerek kaloriferleri hep açık tutuyoruz,tüylerin de o kadar güzel ve yumuşacık ki.. onları güzelce tarayalım da daha da uzasın daha da güzelleşsin. yerdeki tüy yumakları mı? Pehh, onlar senin bize emanetlerin bilmez miyiz, çok kıymetli onlar :)
Çilli'ye cevabım :
"Biraz da şu tarafıma söyle" :)

"Ha sen ciddi ciddi benim tüylere mi laf ettin" :)
Neyse ki ben onu anlamak istediğim gibi anladığımı ona anlattım :)
Benden kırk yılda bir 1 şey rica etmiş, şimdi yapmamak olmaz :P

1 yorum: