5 Nisan 2012 Perşembe

Mırnâme : Büyüklere Kedi Şiirleri :)

Önce kokladım..Yani bir kokusu vardı, gazetede de olsa...o kokuyu takip ettim. Sonra gördüm, bakıştık bir süre... Hemen sevdim ancak atlamadım üstüne.. Biraz daha merak edeyim istedim sebepsizce :) İşte bu günlerden bir gün bir haber düştü kedi mailime; bak bu da varmış diye. Devamı da geldi ; o da işte burada diyebilirim :) E hadiiiii artıııık derken "Pes" ettim ve patilerimi Mırnâme'yi çevirirken buldum :) 
İşte o da tam olarak şöyle bir şey:

Mırrrrr :)

Yazarı; Yalvaç Ural, sürekli gülümseyen ve gülümseten bir abi...
Çizeri; başka biisürü kitabı da "çizen" bir abi; Feridun Oral...
Yapı Kredi Yayınları da belli ki "hadi sizi bir araya getirelim" demiş ve ortaya çok keyifli bir çalışma çıkmış...Hem de arka kapakta demiş ki; "Varlığını bir yazar ile bir ressamın dostluğuna borçlu bir kitap bu..."
İçinde 23 adet şiir var, matematik beni şaşırtmadıysa... Kendimce "yıldız"ladıklarım var elbette...
Ancak en en çok çok paylaşmak istediğim de şudur :

KEDİ VE YILDIZLAR
Yıldızları sayarım,
Her gece.
Tek, tek!
Sonra kimse görmeden
Toplarım düşenleri.
Çocuklar uyanmadan da
Koyarım yerine.
İçlerinden yalnızca birini
Saklarım.
Kuyruklusunu.
Çaktırmadan
Koymak için ceplerine.

kitapta böyle bir resim yok ama ben sevdim :)
Ortası boş kaldı :( Fikri olan var mı???

2 yorum:

  1. kedinin başının üstünden düşünce baloncuğu uzanır.. baloncuk içinde kedinin kuyruklu mutluluk yıldızını somurtan bir çocuğun cebine gizlice koyarkenki hali resmedilir..:)

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel söylemişsin "Adsız" :) Bir de bu söylediklerini çizmeni istesem :P -ciddiyim- !!!

    YanıtlaSil