14 Nisan 2012 Cumartesi

BEN DE İSTERİM, SONRA...

Bazen düşünüyorum ya da çevreme bakınıyorum ; "Ben de bundan istiyoruuuummmmm" diyorum.. Peki ya sonra? Sonrasına birazdan geleyim bence...
Önce şundan bahsedeyim, "Ben ne istiyoruuuum",işte asıl kısım burası...hani içinde biraz kıskançlık da yok değil :)
Mesela bazen;
Dişleriyle yemeğine anlam katan bir SİNCAP olmak istiyorum;


Bazen dikenleri kendine sevimlilik katan bir KİRPİ olmak istiyorum;


Bazen gideceği yola yavaş da olsa kendisi karar veren bir KAPLUMBAĞA olmak istiyorum;


Bazen hortumlarını özgürce sallayan bir FİL olmak istiyorum;


Bazen öptüğü mü ısırdığı mı belli olmayan bir PAPAĞAN olmak istiyorum;


Bazen boynu göklere uzanan bir ZÜRAFA olmak istiyorum;


Bazen uyuduğu yerde keyiflenen bir PANDA olmak istiyorum;


Bazen arkadaşlarına kulak kabartan bir TAVŞAN olmak istiyorum;


Bazen bebişlerin kolunda uyuyan bir KÖPEK olmak istiyorum;


Sonra kendi halime şaşırıyorum;


Sadece başka hayvanlara özenmiyorum tabii...
Bazen saklambaç oynayan bir KEDİ olmak istiyorum;


SONRA....
yeniden kendime bakınca bazen aynada bazen içtiğim suyun yansımasında.. "Ben kendim olmak istiyorummm!!!" diyorum,çünkü bu bıyıkları seviyorum :))

2 yorum:

  1. bazen de sadece "lokumun bıyıkları" olmak istiyoruuumm.:))

    YanıtlaSil
  2. evet,çok kıymetli çünkü :)

    YanıtlaSil