25 Nisan 2012 Çarşamba

Kedileri Koşulsuz Seven Amca: BEHİÇ AK :) ve Bir SÜRPRİZ :)

Kimden bahsedeceğim,bilin bakalım...Tamam belki başlıkta ipucunun ayarı biraz kaçmış olabilir,ne var yani :)
"Kedilerin Kaybolma Mevsimi" kitabı ile karşılaşınca "Zınkkk" diye durmuştum.. Bana "Neden arada kayboluyorsun, nerelere gidiyorsun?" dercesine bakan evdekilerin göz-çenelerini sonunda kapatabilecektim çünkü elbette kedilerin bir kaybolma mevsimi olacaktı,oley :)
Sevim Ak kitaplarının daimi çizeri olarak zaten sürekli karşımdaydı.. kendi kitaplarını da hem yazıyor hem çiziyordu.. Ancak bu son kitabının tadu bir başka, neden mi? Çünkü adı bi kere KA-Rİ-KA-TÜR   Kİ-TA-BIIIII :) Ohh,bolca gülmece var desenize diyerek yumuldum kitaba. Bir kötü özelliği var ki demeyin gitsin, çabucak bitiyor :(
İşte kitap :
Kapak

iç kapak kendisi
Şimdi sırada çokça sevdiğim karikatürler var,çok iyi okunmuyorsa bir zahmet üzerine tıklayıverin de azıcık büyüsün,siz de kahkahanın tadını çıkarın...

hmmm

puhahahah
Sıradaki karikatür "Mu ni" diye hatırladığım Aziz Nesin'in hikayesine benziyor :)
**numaralara dikkat !!!

1 ve 2

3 ve 4

5 ve 6

7 ve 8

9 ve 10

11

12

13 : İşte budur :)

:)))

ince fark :) ya da "derin" mi demeliyim :P

evet evet evet :)

"İlgisiz tavuk" süperdi :)
Umarım karikatürlerini izin almadan paylaştığım için bana çok kızmaz Behiç Amca... Napayım 3-5 ekleyeyim  de bu Lokum ne diyor demeyin istedim :) 


Pati arkadaşlarımla da paylaştım elbette kitabı...

Burada derin mevzular konuşuluyor...

Burada da "herkes" bir arada ne güzel :)

Ta ta ta taaam, işte ben :)

Sevgili Şipşak fotoyu çekeceksen çek yoksa uzun süre sana poz veremem...

Güzel bir kitabın üzerine en iyi ne gider? Sarmal uyku tabii ki :)
İşte böyle sevgili okuyucu(en azından bu satırların okuyucusu :)... Bir kitabın daha üzülerek sonuna gelecektik kiiiiii...... "Aslında her şey yeni başladı" diye kulağıma fısıldandı,benim de bıyıklarım oynadı :P
Başlıkta ne demiştik; "Sürpriz" var demiştik değil mi?
Sıra geldi bu eğlenceli sürprizi açıklamaya...
Karikatürlerden -ki sayabildiğim kadarıyla toplamda 6 karikatür ediyor- en sevdiğinizi seçin ve bunu yorum kısmında yazın ve gerisini bana bırakın :) Şimdilik "gerisi" kısmını yazmayayım ancak çok eğlenceli bir şey olacağı hususunda "Lokum Bıyığı Sözü" verebilirim :)Yapılan yorumlar arasından yine adilane bir çekilişle "kazanan" belli olacak... Ne mi kazanacak? İşte "gerisi" orada,onu biraz bekle :)
Yorumlar için son tarih de 2 Mayıs olmazdan az önce olsun,anlaştık mı :)


Bu kısım Behiç Ak için yazılmıştır..İster okuyun,istemezseniz de okumayın:
"Sevgili Behiç Ak, sana buradan açık bir mektup gönderiyorum. kapalı mektup gönderecektim ama adresini bulamadım,o yüzden sen beni bul istedim... öncelikle çizimlerini paylaştığım için bana çok değil az kızdığını tahmin ediyorum,nabayım dayanamadım.. yaptığın işleri seviyorum, her çiziminde bir yerlere "kedi" ekliyorsun   "aaa şuna baaak" diyorum :) yalnız sana az biraz küsüm, beni hala keşfedemedin ona azcık bozuluyorum :( tabii sen de haklısın bu kadar yoğunluğun arasında..ama şimdi beni biliyorsun değil mi? bir gün beni de çiz olur mu? şöyle afilli ama :) sevgiler,Lokumun Uzamayı Bırakmayan Bıyıkları :)) "

4 yorum:

  1. evvett.. bir çekiliş gününe daha geldiikk.. züppeerr.. geçen sefer kaçırdığım ödülü alırım umarım bu sefer.. hatta diğer katılımcıları topuğundan ısırabilirim seve seve..:)

    benim favori karikatürüm "ince/derin fark" olanı. çok güzel anlatmış büyüdükçe hangi özeliklerimzi kaybettiğimzi..

    YanıtlaSil
  2. Zamanım dolmadan hemen yorum yazayım dedim, gerçi 4 saatim daha var ama olsun :) süpriz olunca akan sular durur :)
    Ben ilgisiz tavuk diyorum, tam bi sosyolojik tahlil olmuş :) son olarak da jeff abimizin sözüyle bitiriyorum "kediler köpeklerden daha zekidir, 6 kediye karda kızak çektiremezsiniz"... Lokumun bana bi torpil geçmesi temennisi ile :)))))

    YanıtlaSil
  3. 2 mayıs olmazdan az önce oldu galiba saatler :) katılım yoğunluğundan dolayı ne yapacağımı bilemez haldeyim :) tüüüüüm katılımcılara teşekkür edeyim en önce ve şimdi gidip çekilişi yapayım :)

    YanıtlaSil
  4. Veeeeee kazanaaaaaaaaan: Adsız ve Jakobsen :)
    Her ikisi de sürprizlerin en kocamanını almayı hak etti.Tebrikler :) Sürpriz ne mi? Ohoooo ne sabırsızsınız canıııım, az daha bekleyin de hazırlayayım :) Arkası Yarın :)

    YanıtlaSil