14 Şubat 2012 Salı

14 ŞUBAT DÜNYA KİTAP DEĞİŞ TOKUŞ GÜNÜ

Tataaaaaaaa :)
İşte bugün geldi,
Haydi herkes döksün ortaya kitaplarını
Çünkü Şimdi
Paylaşma Zamanıııııııı :)
Bir Dolap Kitap'tan öğrendiğim kadarıyla bugün "Dünya Kitap Değiş Tokuş Günü" imiş...



Ne kadar sevindim bunu duyduğuma
Ben de bugünün hatrına bu yazının altına 17 Şubat'ı 18 Şubat'a bağlayan saate kadar yorum bırakanlar arasında (hatta bu cümleyi anlayabilenleri de şimdiden tebrik ediyorum,ben yazarken zorlandım:) bir çekiliş sonucunda KİTAP HEDİYE EDECEĞİİİİİİİİMMMMMM.
şimdilik hangi kitap olduğunu paylaşmayayım,SÜRPRİZZZZZZ

SÜRPRİİİİZZZZZ :p
Kitaplarını değiş-tokuş yapanlar burada benimle paylaşırlarsa da kocaman mırlarım onlara :)


5 yorum:

  1. ben de kitap istiyorum :)))

    YanıtlaSil
  2. hayır hayır, ben istiyorum, hem de kocamanından..:P

    (ben niye adımla yorum yapamıyorum..:(, kxy)

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. Rahmetli Shakespeare abimiz demişki ; Rüyaların yapıldığı maddeden yapılmayız biz ve uykuyla çevrilidir küçücük hayatımız...konuyla pek alakası yok ama olsun :)

    YanıtlaSil
  5. vayyy lokum bugün senin gününmüş,arkadaşlarının fotolarını(http://www.cnnturk.com/fotogaleri/yasam/diger/2012/02/17/bugun.dunya.kediler.gunu/13688.1/index.html#photogal)sitesinde gördüm...
    zaten profil resmini değiştirmişsin, var sende bi haller diyordum, lokum hayat sana güzel:))

    YanıtlaSil