31 Ocak 2012 Salı

BAY VE BAYAN KIL :)

Roald Dahl... Roald DAHL... RoaLd DaHL... Keşke bu ismi de üç kere söyleyince karşımıza çıksa ve "Napıyorsun?" dese :) ben de ona büyülenmiş gibi gözlerimi kocaman yaparak baksam :)



Bir sürü kitabı var ama sanırım en çok bilineni filme de çekilmiş olan "Charlie'nin Çikolata Fabrikası"...
Benim şimdi okuduğum kitabı da "The Twits" ,Türkçe olarak da "Bay ve Bayan KIL" denilen kitabı. Pek eğlenceli pek keyifli. Bu iki kişi arasındaki "ayak kaydırma" oyunları da pek düşündürücü :)



Orada aklıma takılan bir parağraf vardı,bir paylaşayım dedim:
" If a person has ugly thoughts it begins to show on the face. and when that person has ugly thoughts every day, every week, every year, the face gets uglier and uglier it gets so ugly you can hardly bear to look at it..."
hatta aşağıda aşama aşama bu durum resimlenmiş pek de hoş olmuş :) aklından kötü fikirler geçenlere buradan duyurulur :





hmmmmmmmmm.... benim böylesi bir sorunu olduğunu sanmıyorum. aklımdan geçenler varsa yoksa; pembe minderde uyumak, yemek yemek, kalorifer peteğinde uyumak, yemek yemek, koşturmak, su içmek, arada biraz kumla oynamak, yemek yemek, sandalye minderinde uyumak ... :) hangisi kötü olabilir ki :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder