27 Şubat 2012 Pazartesi

DOKTOR PROKTOR'un ÇÖREK'i VE JO NESBO

Bazen hayat ileriye doğru gitmez, gitmesi de gerekmez.

Mesela benim için uyku, yemek, tuvalet, su, esneme,gerinme, yaramazlık, dışarda keşif, internette keşif, kitaplara burun daldırma,camdan dışarıyı izleyip dışarıdakilere laf atma dil çıkartma... gibi aktiviteler arasında sıra hep farklıdır. Sıranın farklı olması ileriye doğru gidiyoruz anlamına da gelmiyor aslında..
Nerden mi geldim buraya?
Hani daha önce Roald Dahl demiştim... Hatırlayan var mı? İşte şimdi de "Jo Nesbo" demek üzereyim.. ağzımdan "Jo"su çıktı ama bak :)


Hey! Jo :P
Öncelikle bu kitabı benimle oldukça dolaylı yolllardan tanıştıran ÇAĞLA'ya buradan sevgi, selam,öpücük hem de ıslak ıslak ..ıyyyyy :P
Bu kitabı dedim ama hangisi olduğunu söylemedim...

Aslında bu kitap Jo Amca'nın ikinci çocuk kitabıymış... Birincisi de ;

imiş.....

Her şeyi her zaman sıralı yapmamız gerekmediğini söylemiştim değil mi?

İşte ben de ilk kitabı bitirdim ve bugün 2.(aslında ilk ama seri olmadığından bu sıralamanın da saçma olduğu) kitabı da dayanamadım aldım... "Somebodyyyyy stooooopppp meeeeeeeeeee" diyeceğim artık ya da en kestirme yoldan eve gelen kredi kartı ekstrelerinden evdekiler bunu anlayacak :)

Bu arada benim asıl tanıştırmak istediğim karakter : ÇÖREK :)
Kapakta resmi olan minnacık, kırmızı saçlı velet işte, aynı ben aç kalınca HULK'a dönüşüyor :P

Bu kitaplardan okuyanınız olursa yorumlarını merak eder bir halde olduğumu da bilsin :)

İmza : - Lokumun Kırmızı Bıyıkları-

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder