18 Şubat 2012 Cumartesi

VEEEE KAZANAN BELLİ OLDUUUUU :)


Öncelikle teknik bir arıza sebebiyle sürprizi geç açıkladığım için kusura bakmayın :(
Geçen gün size bir sürpriz ile döneceğimi söylemiştim ve hatta bir çekiliş olacağından da bahsetmiştim...
.....
Bu süreç nasıl mı oldu?
Öncelikle yorum yazan 3 arkadaşın isimlerini kağıda yazdım

 
Sonra;
 


Kağıtlara uzaktan baktım




Ve Düşündüm....


Daha da Düşündüm :)

Kağıt aralarına sıkıştırılan kuru mamaların da düşünmemde etkisi var mıydı?? :)






 
Veeeee kazaaaaaanaaaaan: JAKOBSEN :)





Kendisini tebriiik ediyorum :)

Peki acaba ne kazandı?

wafle de güzel olurdu aslında...
Ama napalım...kitap çekilişi dedik bi defa :)

"Herkesin aynı anda kakası gelirse ne olur?" sorusuna cevap veren bol kahkahalı bir kitap çıktı çekilişten ...

Peki kazanamayanlar?
Sakıııın kimse üzülmesin diye minik patilerimle özenerek hazırladığım "pati yapımı" kitap ayıraçlarını çekilişe katılan diğer arkadaşlara en kısa zamanda ileteceğim... "Lokum Bıyığı Sözü" :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder