11 Ocak 2012 Çarşamba

İST-AN-BUL :)

İstanbul'da an'ları bul'maya gitmiştim, o yüzden de yazı işlerime pek bakamadım.
Tam bıyıklarıma ve patilerime layık keyifli zamanlar geçirdim, yemekler yedim, arkadaşlar edindim. tabi keşif de yapmayı ihmal etmedim...neler mi yaptım?

 
Eminönü
 aslında biraz kafam karıştı gezerken ne nerdeydi kim kime bakıyordu hangi köprüden nereye geçtiydim vs... yukarıdaki fotoğrafta eminönü var (tabi sadece bir kısmı), güvercinler de henüz uçmuyor. yoksa benim onları kovaladığımı mı düşündünüz...aman ne ayıp :P

şaşkın balıkçı :P
 gezdiğim yerlerin çevresinde deniz vardı,nerden mi tanıdım? mideme inmeyi bekleyen balıklardan tabii ki :) bir de bu şaşkın balıkçı abi vardı,balık yerine oltasını gemiye takmış olan :P


 öğle yemeği...mmmmm...balık...mmmm. benimle yemeğini paylaşan tüm eminönü balıkçıları misafirlerine ve müşterilerine teşekkür etmek isterim. bir de küçük hatırlatma : ekmek ve ota gerek yok, ben balığı sade de yerim :P

tramvay
 keşif 1: Tramvay... kısacık mesafeleri yürümeye üşenenler için özel olarak yapılmış bu araçlar. hem benim binmeme de izin verdiler, gerçi parasıyla değil mi :)


dali-mali :P
keşif 2: Salvador Dali... tanısam kesin çok severdim hatta poz bile verirdim resmimi yapsın diye ancak o beni ne garip şekillere sokardı orasını bilemem,sanatçıya ve alakasız olacak ama şoförün işine karışılmazmış :) dali sergisinde amma çok eser vardı. yalnız hiç bizleri düşünmemişler hep yukarılara asmışlar resimleri ona biraz bozuldum :( ama mekan güzeldi,gizemli böyle :)

veeee son olarak; bloguma eklemeye söz verdiğim arkadaşım Nani, kendisini Tünele yakın meydanda müzik seslerinin arttığı güzel kokulu yemeklerin kokusunun azaldığı köşede bulabilirsiniz. daha başka dostlarım da var tabii,onlar da başka sefere :) 

NANİ :p


















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder