26 Şubat 2013 Salı

"Kahveli Lokum" Muhabbeti :)

Uzun, parlak,kabarık tüylerimle hep gurur duymuşumdur.. Tanımayan İran kedisi kırması olduğumu da düşünebilir ama ben halis mulis Tekir'im.
Bu güzel tüyler her zaman kıskanıldı, hem de sadece kediler tarafından da değil insan evlatları tarafından da.
Kıskançlık neticesinde patilerimin altına konan kahve ve benim bu kafein suyuna bulanmam ile tüylerimin bir kısmı geçen hafta kahveye bulandı..
Canım Sırık, beni bu durumdan kurtarmaya çalışırken Çilli'nin beni bu halde fotoğraflamaya çabalaması da gözlerden kaçmadı.. Tabii ki vermedim böyle bir pozu, Çilli de avcunu yaladı :)
Adımın Lokum olduğunu bilmeyenler bile "pek şeker" derler bana ama adımın şöyle bir şeyle de bağlantısı olduğunu duymuştum;
Kahveli Lokum :)

Hele ki kahveyle..
Kahveli Lokum geyiğine daha fazla sarmadan, bu olayın sonunda aldığım kafeinin de etkisiyle(ki başka bir sebep olamaz) birkaç pati darbesi yiyen Çilli'ye de buradan selam olsun :)

HERKESE MUTLU GÜNLER, GÜNEŞ SICAĞINDA BANYOLAR DİLERİM :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder