22 Şubat 2013 Cuma

İnsan Yavrusuyla Tanışma Merasimi :)

"Nerdeydin Lokum?" diyenlere cevabım; "daha yeni travmadan çıktım"... İnsan yavrusuyla yeni tanıştım da :)
Karmaşık gelmesin, hemen özetleyeyim, öncelikle bu yavru Çilliyle Sırık'ın falan değil yani tabii ki kalıcı olarak gelmedi eve.. Sırık'ın yeğeni ve kalabalık bir grup insan evi bastılar geçen haftalarda..En küçüğü 3,5'undan en büyüğü 83,5'a kadar yaş skalası vardı..Bu kadar insanı bir arada görmeye alışkın değilim ben yahuu.. Bu arada eve misafir çağırmadan önce benden alınmayan izin de Çilli'nin hesabına ayrıca kocaman bir eksi (-) olarak geçti, kayıtlarda var.
Gelelim misafirlik sürecine.. 3,5 yaşındaki miniklik kendince beni oyun arkadaşı/uyku yastığı  sandığından olsa gerek olabildiğince uzak durdum kendisinden.. Ha bir de gelmiş karnımı sevmeye çalışıyor, yok arkadaş bu kadarı da pes dedim, 3 numaralı bakışımla uzaklaştım oradan, evden kaçmanın planlarına koyuldum..
Evden Kaçma Plan-1

Evden Kaçma Plan-2
Neticede olaya "insanlarla" daha çok vakit geçirmenin keyifli taraflarından bakma ve Çilli'nin "benim gibi yabani bu kedi" laflarını yutturmak için ayaklara sürtünme ve kucaklara yayılma politikasıyla devam ettim..
Ta ki.............................
Minikliğin -tam ben uyurken- bak burayı kaçırma-TAM BEN UYURKEN- nihaleyi "altıma koyma" çabasına çok da sessiz kalamazdım ancak insan yavrusunun "ben daha iyi uyuyayım" diye nitelendirdiği bu hareketin asıl sebebi -yine her zamanki gibi- Çilli olsa da yavruya bir pati salladım ama tırnaklarımdaki müthiş bakımı göstermedim, bu sadece "çekil git başımdan" haliydi.. Tabii ki miniklik beni anladı, işte yavruların daha zeki olduklarının kanıtı da burada, bir daha da bana yanaşmadı.. Hatta koridorda karşılaştığımızda birkaç kere daha düşündü, güzeeeel :)
Yavrusu bu kadar "Leb" demeyle "leblebi"yi anlamışken insanların "Leblebi tozu"nu yutmalarını da esefle karşıladım :)
Sonunda miniklik ile arkadaş olduk;  o,başımdan okşayıp uyku sürecime katkı sağladı, ben de onun uyku yastığı olmanın tadını çıkardım çünkü hoş bir yumuşaklığı/kokusu vardı :)

HERKESE BOL UYKULU GÜZEL HAFTALAR DİLERİM :)

2 yorum:

  1. Maşallah sana, çok güzelsin.
    Haklıcıın güzel paticim, bir insan büyüğü olarak sana sonuna kadar hak veriyorum ^-^
    Kulaklarından öpmeme izin var mı?:)))
    not: Lokumların lokumu insan anneciğine bir söyleyiver yorum yazarken kelime doğrulaması istiyor. Onu bir kaldırıversin ki sana daha rahat yorum yazabilelim:)

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Okuyan, tabii ki beni hem öpüp hem de koklayabilirsin, senin kedilerin de pek güzelmiş, arkadaş olmayı çok isterim :)
    Notuna cevap: Çilli dizayn işlerinden pek anlamadığı halde söylediğini yapmaya çalıştığını belirtti..umarım yapabilmiştir.uyarın için de çok teşekkürler :)
    Sevgiler,
    Lokum

    YanıtlaSil