2 Aralık 2012 Pazar

Büyük Çekiliş Semra Can'la Geldi :)

Hani geçenlerde bahsetmiştim, bu blogda patilerimi bıyıklarımı gezdireli 1 yılı geçmiş ve malum önümüz yeni yıl :)
Güzel bir çekiliş yapalım istiyorum.
Her türlü kopyanın serbest olduğu bu çekilişe katılmanın şartı sorduğum soruya doğru cevap vermeniz ve yazının altına yorum olarak bu cevabı yazmanız,mail adresi vermek isteyen olursa ayrıca yazabilir. Benim blogum da var,facebookum tweeterim da var, orada da bu haberi duyurmak isterim diyorsanız, hoş/ala/fevkalade ama zorunluluk vb. değil elbette, maksat eğlenelim :)

Çekiliş talihlisine kargodan şuna benzer bir paket çıkacak(eksiği yok ama fazlası olabilir):


Konseptimiz elbetteki KEDİ :)
Semracan kitabı(eğlenceli magnet kitap ayıracıyla), mouse pad, defter.

Yukarıda bahsettiğim SORU'ya gelince;
"Semracan'ın (kitabının kapağında da yer alan) kedilerinin isimleri nedir?
* İpucu yok ama kopya serbest :P

Katılım İçin Son Tarih: 22 Aralık 2012

Hepinizi patiliyorum, sevgiler :)

14 yorum:

  1. Slm izleyicinizim
    ( undenied )

    Semra Can'ın kedileri
    Fıçı ve Miça:)

    et_hotmeyil.com@hotmail.com

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Fıçı ve Miço :) E.F.

    YanıtlaSil
  3. Merhaba:) Blogunun izleyiciyim.
    Cevap ise: Fıçı ve Miço
    Bir kedi delisi olarak şansımıı denemek istedim:)
    Sevgiler...
    yaprak_yasan@hotmail.com

    YanıtlaSil
  4. Miço ve Fıçı diyorum.

    YanıtlaSil
  5. Fıçı ve Miço :))
    takipteyiz.
    gulenaygul@hotmail.com

    YanıtlaSil
  6. Nolur bana çıksııınnnnnn
    :)
    miço
    fıçı
    gelincika@gmail.com
    tividine bandım yaptım :)
    https://twitter.com/pembelego

    YanıtlaSil
  7. arkadaşlar hiç boşuna uğraşmayın, tabiki de bana çıkacak..
    ya semracan "böyleyken böyle" yada büyük ikramiye 45 milyon..
    valla lokumcum seç birisini..:)
    cevap ise fıçı ve miço..

    YanıtlaSil
  8. FIçı ve miço imis. Ben de dahil olayim :))))

    YanıtlaSil
  9. O sevimli kedilerin isimleri Miço ve Fıçı :)

    YanıtlaSil
  10. selam fıçı ve miço hediyelere bayıldım inşallah bana çıkar

    YanıtlaSil
  11. O tatlış kedilerin isimleri: Fıçı ve Miço:)
    suzan_agac@hotmail.com

    Teşekkürler çekiliş için..

    YanıtlaSil
  12. fıçı ve miço:)takipçinizim ben de şansımı deneyeyim:)
    tugbakaraca90@hotmail.com

    YanıtlaSil
  13. fıçı ile miço, lokumcuğum:)
    drozlemersoy@gmail.com

    YanıtlaSil
  14. Fıçı ile Miço olabilir mi acaba ;)
    mhguler1@gmail.com

    YanıtlaSil