13 Aralık 2012 Perşembe

Bir Parti ve Ortasından Sonrası :)

Bir önceki yazımda bahsettiğim üzere evde süper bir parti verilmeye çalışıldı.. partiyi sabote etmek için elimden geleni yaptığım sıralarda beni "uyuyor" zannedenler oldu, işte onlara buradan selam göndermek istiyorum :)
Partide silip süpürülenler:
Bana güya kapalı gösterilen salon kapısı o gün tüm gün açıktı haliyle.. Bir ara ortama yeni "düşen" oyuncaklara rastladım :

O ne güzel ne renkli oyuncaklardı onlar-tamam bazılarını geçen seneden de hatırlıyorum abartmayayım- ama tam patilerime göre :)
Ben de oyun oynayayım evdekilerle dedim, "sağım solum sobe saklanmayan ebe" dedim ama ...

Oysaki o sırada evdekiler aynen şu moddaydı:

Ben de gecenin sonunda kendi kabuğuma çekildim ve derin düşüncelere daldım :)

Senden intikamım çok acı olacak Çilli :P



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder