26 Mart 2012 Pazartesi

"KIŞ"SAN "KIŞ"LIĞINI, "YAZ"SAN "YAZ"LIĞINI BİLECEKSİN :) "BAHAR"A LAFIM YOK :p

Oooooo uzun zaman oldu görüşmeyeli tabii, nerelerde gezdim tozdum nerelerde :)
Mevsimler bile değişti ben gezerken...


fakat bugünlerde sevmediğim bir şey var; "geçiş havaları"... 

Hangi Mevsim?


Ya bir karar verse hava nereden eseceğine... tüylerimi dökmeye başlayayım mı yoksa az daha saklayayım mı? burnumu nerelere sokayım, patilerimi hangi çimlere uzatayım? sağda solda hapşurup duran insancıklar,önlerini bile görmeden sokakta yürüyorlar.. işte o günlerden birinde yani söylemesi ayıp ben -yine evdekileri satıp- gezerken tozarken bu kararsız havadan az biraz nasiplenince eh bari bu birkaç gün evde oturayım dedim...ya da yatayım...




kışın dışarıyı izliyordum,"Uuuuuuvvvv,soooğuuukkkk" diyordum ve dışarı çıkamadığıma çok da üzülmüyordum..neden? çünkü pembe minderim ve sıcak kaloriferim yanımdaydı.. oysa şimdi durum böyle mi? DEĞİL !!! insanların görmeyi çoktan unuttuğu bahar müjedeleri etrafta dolanıyor; bunlardan biri de kelebekler:) yanlış anlaşılmasın ..sadece arkadaş olmak için istiyorum onları :)

peki sizde havalar nasıl?
silgi burnumu sokayım...



nasıl?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder