14 Mart 2012 Çarşamba

23.OLMUŞ "ANKARA FİLM FESTİVALİ" :)

15-22 Mart 2012'de Ankara'da olup da "Haydi festival filmi izleyelimmmm" diyenler için...
Festivaller de gelmese neredeyse hep aynı filmlere mahkumuz :( Tüm festival haberleri filmler kadar heyecanlı... En güzeli de kimsenin salonda beni fark etmemesi :)
Daha önce Gezici Festival'den bahsetmiştik, geçenlerde Bağımsız filmler başına buyruk takılmış... Şimdi de "Ankara Film Festivali"... Öncelikle afiş görselini beğenmedim, hiç de çekici bulmadım,sanki "Gelmeyiiiiin, Gidiiiiiin" der gibiydi...O yüzden ben de 21.sinin afişini kullanmaya devam edeyim dedim, nasıl fikir ama :)




 Güzel filmler var mı bilemem atıp tutmak da istemem ancak çok çeşni var o belli...
Burayı tıklarsanız festivalin anasayfasına yok ama eğer burayı tıklarsanız festivalin izlence sayfasına yani hangi film hangi gün nerede ulaşabilirsiniz :)

İpucu: Sinemada beni arayanlar için; işte böyle oluyorum film izlerken:



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder