14 Mart 2013 Perşembe

Çilli'den İntikamım -2 :)

Daha önce de bir intikam çalışmam olmuştu hatta keyifle de anlatmıştım size..
Bu seferki de oldukça keyifliydi, anlatmadan geçmek istemedim..
Dün gece sevgili Çilli telefon görüşmesinin de etkisiyle ben uyurken... yani uyurken.... sözde yanlışlıkla eliyle bana çarptı.. Bu, onun yaptığı son hata oldu diyebilirim :)
Aşağıdaki fotoğraftan da anlaşılacağı üzere kıyafeti mıncıklanmak suretiyle biraz sevildi..
Gerçi bu harekete gerek de kalmadan ona attığım bakış neticesinde yataktan fırlamıştı, o hali görülmeye değerdi cidden..
Gelelim malum fotoya;

Sonrasında aramızı uyumuşatmak için Sırık'ın çabaları olsa da Çilli'nin yerini çoktaaaan kapmış, uykuma dalmıştım :)
Oh be rahatladım :)

Herkese KOOCAMAN MUTLU GÜNLER, BOL GÜNEŞLER :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder