4 Ocak 2013 Cuma

İnsanlı Evde Yaşamak :)

Benim Çilli'yle tanışma maceramı anlatmamıştım size sanırım.. Orası bir hayli "eğlenceli" bilgiler içerse de -ön bilgi olarak Çilli'nin ciddi bir "kedi fobisi" olduğunu söyleyebilirim..- detayları sonraya saklayayım..
Geçen gün "Kedili Evde Yaşamak" diye bir karikatür getirmişler eve.. Gülerek okuyorlar baktım bunu; hemen zıpladım oraya..Ahanda aynen şöyleydi:

Kaynakça: Bilemedim..Ama internet :)
Ben de yukarıdaki karikatüre aslında neredeyse "aynen" katılsam da sanki biz insanların "yerini alıyormuşuz" gibi göstermişler ona çok güldüm.. Ya zaten ev benim oda benim bilgisayar benim yastık benim sen gelip beni rahatsız ediyorsun..bunu hiç düşündün mü ey insan evladı :)
İnsanlı Evde Yaşamak'la ilgili birkaç not:
- Biz hiç istemediğimiz halde eve gelen misafirlere bizi gösterme çabaları, zannedersin oyuncağım, "geçirdim mi patiyi anlarsın o zaman" diye bir bakışım var o çok işe yarıyor böyle zamanlarda :)
- Bizi köpeklerle karıştırıp terliğini bekleyenler var evet bu da evdekiler.. Senin terliğini getirmem bir tarafa o terliği ayağımın altında tutma yoksa ne kadarı eline sağlam geçer bilemem diyorum :)
- Bir kere anlaşalım ben güzeelce tuvaletimi yaparım sen de temizlersin.. bu kadar basit :)
- Ortalıkta bıraktığın her kıyafette tüy bırakma hakkım vardır, seni "düzenli" olmaya özendiriyorum daha ne :)
- Geceleri yatağa da yastığa da zıplarım hatta gerekirse kuyruğumla seni gıdıklarım, sen de patilerime yanaşma :)
- Yediğin yemekler zaten zararlı, nasıl yiyorsun anlamıyorum, arada yediğin faydalı şeylerden de - balık, ciğer,yoğurt,tavuk vs.- bana da vereceksin ki "hayat paylaştıkça güzel" :)
- koridorda koşturduğum alanlara çeşitli engeller koyma, ütü masasının koridorda işi ne, ütü düşer tabii üstüne :)
- Benim sana her gülümsemem "gel beni mıncır" anlamına gelmiyor, yersin patiyi :)

Ne kadar zevkli değil mi "kedili evde yaşamak" :)
İşte "insanlı evde yaşamak" da bir o kadar eğlenceli :)

Herkese KOCAMAN MUTLU HAFTA SONLARI :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder