19 Ekim 2012 Cuma

Beni Sadece Fıçı ve Miço Anlar :)

Bir süredir takip ediyorum Penguen'deki Semracan'ın yazdığı "Böyleyken Böyle" köşesini, orada kıpkıvırcık saçlı bir abla ve 2kedisinin yaşadıkları/paylaştıkları ve daha çok da didişmeleri gündemde..

Tabii ki en çok Fıçı'yı seviyorum,o ne özgüven oooo :P
Aynı ben :)

Bir insan evladına şunları söylemek istiyorum;(tabii ki özellikle de evdekilere)
- Ne zaman bu evde benim misafirim olduğunuzu unutsanız size bunu hatırlatmak için yaptıklarımı yaramazlık/artislik diye adlandırıyorsunuz,deli oluyorum !!
- Siz bana mama,su vermek,tuvaletimi temizlemek için varsınız .. tamam arada sevilmeye de ihtiyacım var..
- Ben sizi seveyim diye yanaştığımda illa beni mıncıklamak zorunda değilsiniz, geçiririm 2 pati haberiniz ola..
- Kapalı kapı sevmem arkadaş, açılacak o kapılar..
 Şimdilik böyle :)
Fıçı da çokça sevdiğim bir arkadaşım, internetten bulduğum birkaç anısını paylaşayım ama asıl ben kendim çektiklerimi sonraya saklıyorum :)

bir de ;

(Foto kaynaklar: internet/google)
Herkese mutlu hafta sonlarııııı :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder