4 Haziran 2012 Pazartesi

Özgürlük Neden Önemli: "Kediler Neden Tasma Takmaz?" ...

İlk soru "Özgürlük Neden Önemli?" ..
Sadece istediğini, istediğin zaman ve yerde yapabilmek için mi? Benim için hayır.. İfade özgürlüğü biraz da.. Benim miyavlamalarım çok kıymetlidir söyliyeyim.. öyle olup olmadık işlerde açmam ağzımı..ama gerektiği yerde de ya da diyelim boğazıma takılanlar da varsa onları tek bir öksürükle kusmak isterim.. Kusmak iyidir neticede ..bu bir işarettir bedenin bize gösterdiği.. sen bunları "yedin" sandın ama aslında "yemedin","sen yediyse ben yemiyoruuuum" diye bağırıp duran bir ince mideden sonra dökülenlere acımamak lazım..
İkincisi; "Kediler Neden Tasma Takmaz?" özgürlükle yine bağıntılı elbette aman sakın köpek dostlarım alınmasın zira onların durumu farklı :) İnsanoğlunun "para,para,para" deyip 3 kere söyleyince avucunun içinde bildiği o kağıtlar ya da şıngır şıngır bozuk paralar kedilerin dönüp bakmadığı şeyler.. sabahları yeni bir çim kokusundan başka kim uyandırabilir bizi alarm saati mi? Pöfff :)Evdekilere bazen acıyorum bu hususta.. Mutsuz dönüyorlar işyerinden.. mutsuzsan neden gidiyorsun diyorum ama beni anlamıyor ya da anlamak şimdilik işine gelmiyor.. elbet zamanı var...


Elbet her şeyin bir zamanı var :)




Sevgiyle dostlar,
Mutlu günler Bol güneşler :)

- Zihin Haritalı Lokumikus- 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder