12 Aralık 2011 Pazartesi

İNCE'DEN BİZ SAZ

Müzik olmadan hiç olur mu!!!
Klasiği, alternatifi, popu, cazı, arabeski, türküsü, daha da kimbilir neler neler...
Her birinde ayrı bir renk ayrı bir dünya.


Sizin "mırlama" dediğiniz müzik türü bizimkisi de, adı "kedice". Dünyayı keşfe çıktığım şu sıralarda belki dünyanın de bizleri keşfetmeye ihtiyacı vardır, mesela bir "KEDİ-CE" albümün kime ne zararı olur :)
Bizim albüm çalışmaları bitene kadar ara ara kendi dinlediğim müziklerden seçmece yapayım dedim.

Şimdi karşınızdaaaaa İN-CE-SAZ
Uzun yıllardır keyifle dinlenen bir grup, hoş bir tını...


İNCESAZ
http://www.incesaz.com/ adresinde İncesaz'a dair her şeyi bulmak mümkün. Toplam 6 albümleri var ve her birinin de keyifli isimleri;
1. Eski Nisan
2. Eylül Şarkıları
3. İstanbul'a Dair
4. Mazi Kalbimde
5. Elif
6. Kalbimdeki Deniz

Mazi Kalbimde albümünde yer alan bir şarkı:

"Kalbim Seni Özler..." :)  

Gelmez oldu hiç sesin
Söyle canım nerdesin
Uzaklara mı gittin
Hangi gizli yerdesin

Kalbim seni özler
Yollarını gözler
Nerde verdiğin sözler
Niçin neden gelmedin

Gelmeden bahar sen gel
Kimse olmadan engel
Bitsin artık bu hasret
Gurbet elde kalma gel

Kalbim seni özler
Yollarını gözler
Nerde verdiğin sözler
Niçin neden gelmedin

Gülelim güller açsın
Elemler bizden kaçsın
Sevişip koklaşmamız
Etrafa neş'e saçsın

Kalbim seni özler
Yollarını gözler
Nerde verdiğin sözler
Niçin neden gelmedin


Sonuna bir bilgi daha eklemek istedim;
Geçenlerde patilerim beni İNCESAZ'ın konserine götürdü.
Salonun çok kalabalık olmasından grubun pek bir sevildiği zaten anlaşılıyordu aslında ama buna bir de şarkılara eşlik edilmesi eklenince hayretim iki kat arttı.
Yumuşak bir tebessüm eşliğinde çıktım konserden, aman diyeyim ezilmeden :P

                                                 KALBİMDEKİ DENİZ


                            

                                       İşte bu da benim kalbimdeki deniz :)

                            




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder